خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون گلف خبر داد:

تبریز، میزبان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور/ حضور تیم‌های ۱۷ استان ایران در دی ماه ۹۸

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۹۳

دبیر فدراسیون گلف کشور گفت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور تیم های ۱۷ استان در رده سنی آزاد از ۱۹ الی ۲۳ دی ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مهرداد جمشیدی با بیان اینکه هر استان شرکت کننده می‌تواند ۴ ورزشکار زن و ۴ مرد به همراه دو سرپرست معرفی کند، ادامه داد: با احتساب نفرات مهمان، پیش بینی می‌شود حدود ۲۰۰ نفر در تبریز حضور یابند.

وی افزود: در فدراسیون جهانی مسابقات، دو رده زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود اما چون امسال مسابقات مینی گلف استعدادهای برتر را در رده سنی زیر ۱۸ سال داشتیم، ترجیح دادیم این مسابقات در رده سنی آزاد باشد تا چهره‌های جدیدی را شناسایی و جذب کنیم.

جمشیدی، در خصوص شرایط حضور استعدادهای برتر مینی گلف در مسابقات قهرمانی کشور نیز اظهار کرد: براساس پروتکل‌های برگزاری مسابقات، قاعدتا افرادی که در مسابقات استعدادهای برتر شرکت کردند، نمی‌توانند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند و دسته بندی‌ها نباید تداخل داشته باشد اما از آنجا که تلاش داریم فرصت های زیادی را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم به جز نفراتی که در مسابقات استعدادهای برتر مقام کسب کردند، سایر نفرات احتمالا فرصت حضور در قهرمانی کشور را دارند تا شانس خود را محک بزنند.

دبیر فدراسیون گلف ایران در پایان اضافه کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ در این هفته برگزار می‌شود، لذا این رده سنی شاکله تیم ملی بوده و شرکت کنندگان زیادی دارد که برای ما بسیار مهم است تا افراد با استعداد را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز