خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

دغدغه دولتمردان، رفاه و آسایش مردم است/ موفقیت دولت نیازمند حمایت است

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۹۹

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دغدغه تمامی دولتمردان، رفاه و آسایش مردم است، افزود: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که همه مسئولان، شبانه‌روز برای حل مشکلات تلاش می‌کنند و لازمه موفقیت آنان، حمایت مردم از دولت است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا قاسم‌زاده در نشست صمیمی با کارکنان فرمانداری کلیبر، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، افزود: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که دشمنان هیچگاه از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی دست نکشیده‌اند و هر بار که کشور ما به آرامش رسیده است بحران جدیدی ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آخرین توطئه آمریکا، خروج از توافق‌نامه برجام بود، افزود: حداقل دستاورد برجام، اثبات عهدشکنی و زورگویی آمریکا بود و نشان داد که آنها به دنبال حل مشکلات نیستند بلکه اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

قاسم‌زاده تأکید کرد: البته مسئولان نظام و در رأس آنها رهبر معظم انقلاب هم در مقابل توطئه‌های دشمنان، سینه سپر کرده‌اند و تردیدی نیست که ملت ما و کشور ما از این بحران هم به سلامت عبور خواهد کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بحث برجام نشان داد که ما باید به خودمان اعتماد و اتکا داشته باشیم، افزود: اداره مملکت در میان این بحران‌ها و در دنیای متلاطم کنونی که همه کشورها به دنبال منافع خود هستند، کار دشواری است؛ البته این به معنی توجیه کمبودها نیست و مسئولان کشور نیز با تمام توان برای رفع این کمبودها تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست، گفت: بسیاری از مشکلات با تصمیمات به ظاهر جزئی و ساده قابل حل هستند و مهم این است که بتوانیم از امکانات و اعتبارات موجود به شکل بهینه استفاده کنیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه وضعیت استان و شهرستان‌ها در مقایسه با گذشته نشان می‌دهد که مسیر طی شده مسیر درستی بوده است، افزود: انصافا کارهایی که در شهرستان کلیبر انجام شده کارهای ارزشمندی است؛ البته مشکلات هم زیاد است ولی مهم این است که جهت‌گیری درستی داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی به برخی از مشکلات فرمانداری‌ها از جمله کمبود نیروی انسانی، انتقال نیروها و تسهیلات رفاهی اشاره کرد و گفت: کارکنان دستگاه‌ها باید احساس کنند که تصمیمات مدیران، عادلانه‌ است و غیر از این راهی برای موفقیت نیست.

وی همچنین تأکید کرد: بر اساس سیاست وزارت کشور، مناطق محروم و بخشداری‌ها در اولویت جذب نیرو هستند و از نظر تسهیلات نیز هیچ تفاوتی بین این مناطق با مرکز استان وجود ندارد.

فرماندار کلیبر و تعدادی از کارکنان این فرمانداری نیز در این نشست به بیان برخی از مسائل و مشکلات اداری و کاری پرداختند و سپس مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی توضیحات لازم در خصوص مسائل مطرح شده را بیان کردند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی پیش از این نشست از بخش‌های مختلف فرمانداری کلیبر بازدید کرد و با کارکنان این فرمانداری دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز