خبرگزاری کار ایران

قدردانی فرماندار از تلاش دانش آموزان و معلمان اهری برای کسب ۳۵ رتبه زیر یکهزار در کنکور

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۲۹

فرماندار اهر گفت: کسب ۳۵ رتبه زیر یکهزار در آزمون ورودی دانشگاه‌ها توسط دانش‌آموزان شهرستان، نشانه تلاش دانش آموزان ، مربیان، معلمان و مجموعه آموزش و پرورش این منطقه و ارتقای سطح آموزش است.

به گزارش ایلنا، زاهد محمودی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش اهر با محوریت بازگشایی مدارس با بیان اینکه ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه‌های دولتی شهرستان در جریان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، بیش از پیش احساس می شود، طرح مهر را طرحی فراسازمانی خواند و مدیریت حدود ۲۵ هزار دانش آموز را نیازمند برنامه ریزی گسترده و تلاش شبانه روزی دانست.

وی برای تمامی دانش آموزان و معلمان در سال جدید آرزوی توفیق در تمامی زمینه ها کرد و بر ضرورت کنترل، نظارت مستمر بر سرویس های مدارس مجوز دار و خط کشی مجدد مسیرهای عابر پیاده رو تا اول مهر با همکاری شهرداری و پلیس راهور تاکید کرد.

فرماندار اهر  با بیان اینکه تلاش همه جانبه آموزش و پرورش، بخشداری ها و دهیاری ها برای جلوگیری از افزایش نرخ ترک تحصیل دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: فرهنگ سازی در روستاها و حاشیه شهر برای ادامه تحصیل دانش آموزان و ایجاد زمینه های مناسب برای این کار ضرورت دارد.

محمودی، نظارت جدی بر عملکرد مدیران مدارس، جلب مشارکت های مردمی، بسترسازی برای حضور اولیا در برنامه های مدارس و پیوند خانه و مدرسه در طول سال را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز