خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز:

سرویس‌های مدارس با سامانه سپند ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۲۰۵

سرویس های مدارس در سال تحصیلی جدید در قالب سامانه "سپند" ثبت نام و ساماندهی می شوند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر فوق، عنوان داشت: بر اساس توافق وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش، سامانه سپند امسال در کل کشور راه اندازی می شود و طبق آن هم شرکت ها و رانندگان سرویس مدارس در این سیستم ثبت نام و پس از بررسی توسط سازمان تاکسیرانی تائید صلاحیت می شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز ادامه داد: فعالیت های سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از طریق سامانه سپند انجام می شود و سازمان تاکسیرانی در کلانشهرها متولی این سامانه هستند.

وی بررسی صلاحیت رانندگان سرویس مدارس و وضعیت فنی خودروهای سرویس را از ویژگی های سامانه سپند دانست و گفت: با هماهنگی اتحادیه تاکسیرانی کشور، تاکنون ۱۹ شرکت توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز تائید شده و وضعیت ۲۸ شرکت نیز دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با بیان اینکه ۶۱۱ راننده در سامانه سپند ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: ثبت نام رانندگان سرویس مدارس از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می گیرد و هر شرکت برای مدارس تعدادی راننده معرفی می کند که تائید نهایی آن توسط سازمان تاکسیرانی انجام می شود و برای هر خودرو برچسب مخصوص تعلق می گیرد.

وی اپلیکیشن سامانه سپند را از دیگر خدمات این سامانه عنوان کرد و افزود: اولیای دانش آموزان می توانند با استفاده از این اپلیکیشن از محل و تردد خودروی سرویس فرزند خود مطلع شوند.

گفتنی است سپند(سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی) در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توسط سازمان تاکسیرانی کلانشهرها و شهرداری های سراسر کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز