خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم افزایش اختیارات بانک‌های استان / بانک‌ها تمام‌قد از تولیدکنندگان واقعی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۷۹۸

استاندار آذربایجان شرقی خواستار حمایت تمام‌قد بانک‌های استان از فعالان واقعی تولید و صنعت شد و گفت: در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار گرفته‌ایم و انتظار داریم بانک‌ها در این شرایط حساس و برای افزایش اشتغال جوانان، از فعالان واقعی و کاربلد حوزه تولید و صنعت حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان، با تبریک روز بانکداری اسلامی، گفت: خوشبختانه بانک‌های استان، عملکرد قابل قبولی دارند و ما از فعالیت آنها رضایت‌داریم؛ البته متناسب با شاخص‌های استان انتظارداریم روزبه‌روز شاهد بهبود عملکرد نظام بانکی باشیم.

وی، سیاست‌های پولی و مالی را مهم‌ترین ابزار برای بهبود شرایط اقتصادی دانست و افزود: فعالیت بانک‌ها در راستای تحقق این مهم از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید بیش از پیش از ظرفیت بانک‌ها و موسسات مالی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، بهره‌برداری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اذعان داشت: کارآفرینان، تولیدکنندگان و بانک‌ها، اصلی‌ترین عوامل موثر در این میدان هستند و به عنوان افسران جنگ اقتصادی، نقش بسیار خطیری را عهده‌دار هستند.

استاندار آذربایجان شرقی از مدیران بانک‌های استان خواست که موضوع افزایش اختیارات بانک‌ها را پیگیری کنند و ابراز داشت: بانک‌های ما، امانتدار مردم هستند و باید برای گردش سپرده‌های مردم در استان، تلاش کرده و اجازه انتقال این سرمایه‌ها به خارج از استان را ندهند.

وی بر عزم جدی مدیریت ارشد استان برای حمایت از تولید و صنعت و رفع مشکلات این قشر تأکید کرد و افزود: خوشبختانه هیچ کمبودی از نظر منابع مالی بانک‌ها در استان نداریم و آماده حمایت از متقاضیان کاربلد  در حوزه تولید و صنعت و فعالان این بخش هستیم.

وی همچنین خواستار توجه جدی بخش خصوصی به نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات در راستای افزایش کیفیت تولیدات و تلاش برای افزایش صادرات و حضور درخشان در بازارهای بین المللی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز