خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:

ضرورت آمادگی برای مقابله با تهدیدهای ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی در استان

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۷۷

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی در ماه‌های گذشته در استان، افزایش آمادگی جهت مقابله با تهدیدهای ناشی از این حوادث را بسیار مهم برشمرد و خواستار اهتمام همه مسئولان استان به رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با وی، با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در استان در حوزه پدافند غیرعامل، تلاش شبانه روزی در جهت نیل به اهداف این حوزه را ضروری دانست.

وی همچنین با توجه به گستردگی حوزه فعالیت پدافند غیرعامل، بررسی عوامل کاهش نشاط اجتماعی و راهکارهای مقابله با آسیب های ناشی از آن را از این حوزه عنوان کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیچیدگی و به روز بودن تهدیدات، رصد مستمر این تهدیدات را در جهت کاهش آسیب پذیری‌ها بسیار حیاتی دانست و انجام اقدامات موثر در حوزه فرهنگ سازی پدافند غیرعامل را خواستار شد.

سردار کریمیان، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این دیدار برگزاری جلسات هم اندیشی را برای استخراج راهکارهای مقابله و کاهش صدمات در مواقع بحرانی مفید دانست و بر اهمیت امر آموزش های عمومی در این زمینه تاکید کرد.

وی همچنین ایجاد بحران هویت و به زیر سوال بردن مشروعیت و مقبولیت نظام و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان را از جمله اهداف دشمن برشمرد و بر هم افزایی و تعامل دستگاه ها به عنوان مهم ترین عامل در جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز