خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای طرح زوج و فرد در تبریز ادامه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۴۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تأثیرات مثبت اجرای طرح زوج و فرد در بافت مرکزی شهر تبریز، از ادامه اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش ایلنا، جواد رحمتی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان، عنوان داشت: اجرای این طرح، مزایایی همچون کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا را به دنبال داشته و به عنوان یکی از تخصصی‌ترین تصمیمات شورای ترافیک، اجرا می شود.

وی بر ضرورت استفاده شهروندان از وسائط نقلیه عمومی تاکید کرد و افزود: استفاده از سرویس عمومی برای ادارات دولتی و سازمان ها نیز می تواند نقش موثری در اجرای موفق این طرح و کاهش تردد در بافت مرکزی شهر را به دنبال داشته باشد.

رحمتی، قانون را سرلوحه اصلی تمامی دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی دانست و تصریح کرد: تشویق مردم به رعایت الزامات و محدودیت های ترافیکی، یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گرفته و در صورت عدم رعایت و بی توجهی، اعمال قانون نیز باید مورد توجه مجریان قانون قرار گیرد.

منفرد، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این جلسه از کاهش 23 تا 27 درصدی تردد در بافت مرکزی تبریز پس از اجرای طرح زوج و فرد خبر داد.

بررسی و تصمیم گیری درباره سهمیه های جدید تجهیزات CNG واگذار شده به استان، بررسی پرونده های اصلاح هندسی و تغییرات ترافیکی شهر تبریز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز