خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز مطرح کرد:

لزوم تدبیر شهردار تبریز برای تجهیز کامل آتش نشانی

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۵۳۲

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: لازم است شهردار تبریز تدابیر لازم برای تجهیز سازمان آتش نشانی و‌ خدمات ایمنی شهرداری تبریز را اتخاذ کند.

به گزارش ایلنا، کریم صادق‌زاده در افتتاح نمایشگاه «اینتر سیف» تجهیزات آتش‌نشانی گفت: باید توجه داشت که تغییر ساختار معماری شهری و‌ حرکت به سمت بلند مرتبه سازی ایجاب می‌کند تا سازمان آتش نشانی نیز به تکنولوژی های روز دنیا مجهز شود.

صادق زاده خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولان شهری باید توجه داشته باشند که در حال حاضر و ‌طبق اعلام عوامل سازمان آتش نشانی اگر خدای ناکرده اتفاقی در ساختمان های بلند مرتبه شهر رخ دهد عملا آتش نشانی قادر به مقابله با حوادث احتمالی نخواهد بود.

وی با اعلام اینکه لازم است این سازمان در سریع‌ترین زمان ممکن به تجهیزات روز دنیا مجهز شود، گفت: شهردار تبریز باید تدابیر ویژه ای برای تجهیز و تکمیل لوازم و تجهیزات این سازمان بیاندیشد.

سخنگوی شورای شهر تبریز در ادامه همچنین گفت: کلانشهر تبریز بعنوان بزرگترین شهر شمالغرب کشور باید از نظر تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی به قدری قوی و غنی باشد که در صورت بروز حادثه در شهرهای اطراف بتواند خدمات رسانی شایانی در این حوزه داشته باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تلاش های خوبی در راستای حفاظت از جان و‌ مال انسان ها در زمان بروز حوادث غیرمترقبه انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز