خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد:

کمیته امداد محل وحدت تمامی جناح‌های سیاسی کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۱۲۵

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد محل وحدت تمامی جناح‌های سیاسی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کلامی در جمع خبرنگاران گفت: اگر فرهنگ احسان و نیکو کاری در جامعه نهادینه شود و مردم کمک به یکدیگر را به عنوان فرهنگ در جامعه سرلوحه خود قرار دهند می‌توان گفت که  کمیته امداد به اهداف خود در استان رسیده است.

کلامی با اشاره به اتحاد جناح های سیاسی در کمیته امداد بیان داشت: امداد محل وحدت تمامی جناح های سیاسی کشور است.

وی ادامه داد: امسال نیز در زمینه صدقات مردمی با 17 درصد مقام اول رشد کشور را کسب کرده ایم، سال گذشته مبلغ صدقات مردمی 14 میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است.

کلامی  با اشاره به کمک های مردمی در زمینه ایتام بیان داشت: در بحث کمک به ایتام نزدیک به 15 هزار کودک بی سرپرست و بد سرپرست در چند ماه گذشته جذب کمیته امداد شده اند.

وی با بیان اینکه هیچ کودک بی سرپرستی در استان آذربایجان شرقی وجود ندارد گفت: در ماه رمضان امسال 6 هزار حامی برای کودکان تحت پوشش و طرح محسنین جذب شد.

وی با بیان  اینکه کمیته امداد صرفا یک صندوق صدقات بزرگ نیست،بلکه به عنوان مجموعه فرهنگی اجتماعی و اقتصادی مطرح  است اظهار داشت: فعالیت خیرین و کمیته امداد باعث تامین امنیت جامعه و به وجود آمدن جامعه ایمن می‌شود.

وی در مورد برگزاری جشن عاطفه ها در استان بیان داشت؛امسال براساس تصمیمیات که  اتخاذ شده بود پک تحصیلی به ارزش 500هزار تومان به ازاری هر دانش آموز تهیه شده و در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

کلامی ادامه داد: در تلاش  هستیم تا با کمک مردم در جشن عاطفه ها که در دو مرحله در 7 و 8 شهریور  و 10مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد هزینه ثبت نام و تهیه لباس فرم دانش آموزان تحت پوشش را نیز فراهم کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به افزایش  21 هزار خانواری مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد بیان داشت؛ متاسفانه به دلیل اقتصاد انقباضی کشور و کاهش 30 درصدی بودجه کمیته امداد امسال برای تامین نیازهای مددجویان نیازمند همراهی مردم خیر استان هستیم.

وی در پایان با اشاره به الکترونیکی شدن جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه های امسال در تبریز بیان داشت: در همین راستا تعداد پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی را از 8 به 2 پایگاه در سطح تبریز کاهش داده ایم و هم استانی ها می‌توانند با شماره‌گیری کد#3*5*041*8877*کمک های نقدی خود را به حساب کمیته امداد استان واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز