خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

تلاش می‌کنیم استیضاح رحمانی در مجلس رأی نیاورد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۶۴

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام مخالفت خود با استیضاح وزیر صنعت، گفت: سعی می‌کنیم مانع استیضاح رحمانی شویم و یا حداقل کاری کنیم که استیضاح رأی نیاورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان دراین باره افزود : نمایندگان درباره عملکرد وزیر صنعت اختلاف نظر دارند اما بنده شخصاً موافق استیضاح رحمانی نیستم چراکه تنها فرد آذربایجانی حاضر در هیئت دولت اوست و ما باید حتماً در کابینه‌ نفر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه صنعت و معدن مافیای خود را دارد و انتظار داریم رضا رحمانی مقابل آنان بایستد و در بخش خودروسازی با اعمال تغییرات اساسی منجر به شفافیت مسایل رخ داده در سایپا و ایران خودرو شود.

نماینده بستان‌آباد در پاسخ به پرسش  خبرنگاری مبنی بر اعلام موضع درباره بازداشت ۲ تن از نمایندگان مجلس به علت اخلال در بازار خودرو و انتقاد سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از این اقدام قوه قضائیه، ابراز داشت: نمایندگان از حق مصونیت برخوردارند و اصولاً باید برخورد با آنان در صورت تخطئی از قوانین بایستی با هماهنگی هیئت رئیسه صورت گیرد.

وی افزود: گویا بازداشت دو تن از نمایندگان مجلس بدون اطلاع هیئت رئیسه انجام شده اما با این حال نمایندگان مجلس نیز ممکن الخطا هستند و به اتهامات آنان در هر جایگاهی باید رسیدگی شود تا در صورت اثبات تخلف مطابق قوانین محاکمه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز