خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی خبرداد:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی پیمانکار گوشت قرمز در تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۵۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۱۰ میلیارد ریالی پیمانکار گوشت قرمز در تبریز به دلیل گرانفروشی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید احد یوزباشی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به نابسامانی‌ها و نوسات غیر منطقی اخیر در عرضه و فروش گوشت قرمز و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بازار و مبارزه با تخلفات اقتصادی و به منظور تحقق اهداف سازمانی، در اسرع وقت برای این تخلف تشکیل پرونده شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد:  طی انجام تحقیقات و استعلام‌های لازم مشخص شد که اکثر پیمانکاران فعال در کشتارگاه تبریز غالبا فاقد شناسنامه و فاقد گواهی صلاحیت پیمانکاری و پروانه کسب بوده و بدون هیچگونه ملاک و مقررات قانونی اقدام به فروش گوشت به قصابی‌ها می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: پس از شناسایی و احضار یکی از این پیمانکاران و تفهیم اتهام وی و اخذ اظهارات و دفاعیات از این متهم به دلیل وجود قیمت مصوب برای فروش گوشت قرمز در تبریز و همچنین عدم ارائه مدارک و دلیل قانع کننده و محکمه پسند از طرف وی، اتهام وارده محرز و مسلم شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برابر محاسبات انجام شده، میزان تخلف گرانفروشی این پیمانکار گوشت بیش از پنج میلیارد ریال بوده و طبق قانون تعزیرات حکومتی، متهم به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال (دو برابر ارزش تخلف) به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد، رای صادره قطعی و در شعبه اجرای احکام این اداره کل در حال اجرا است.
 
گفتنی است؛ از اول سال جاری تا کنون تعداد ۴۰۶۱ پرونده در زمینه کالا و خدمات در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و تعداد ۳۹۵۸ پرونده مختومه شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز