خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه اطلاع‌رسانی خاموشی در برق تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۷۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: سامانه اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها در این شرکت راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت و یا نصب آن بر روی تلفن همراه خود از برنامه‌های احتمالی قطعی برق مطلع شوند.

به گزارش ایلنا، عادل کاظمی در جمع خبرنگاران  با اشاره به راه اندازی سامانه اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها،عنوان داشت: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تبریز، از خدمات این نرم افزار بهره مند شوند که یکی دیگر از امکانات این نرم افزار، ثبت خاموشی توسط مشترکان است که می‌توانند بدون تماس با مرکز ۱۲۱، اتفاقات بوجود آمده در شبکه برق را به صورت چند رسانه ای در قالب (عکس ، فیلم ) ثبت کنند.

وی افزود:با رونمایی از این سامانه ، تعامل با مشترکان بدون واسطه ( اپراتور)  خواهد شد و خاموشی‌های حفاظتی و یا تعمیرات پیشگیرانه ، به راحتی و بدون صرف هزینه مخابراتی، قابل اطلاع رسانی و خدمت رسانی است .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به جزئیات این نرم افزار خاطر نشان کرد: این سامانه ، می تواند بیش از چهار صد هزار مشترک شهر تبریز را به طور همزمان پوشش دهد در حالی که سامانه تلفنی ۱۲۱، امکان پاسخگویی همزمان به بیش از ۸۰ مشترک را ندارد و بیشتر از این تعداد می بایست در انتظار پاسخگویی بمانند .

وی یکی از اهداف راه اندازی این سامانه را یکپارچه سازی اطلاعات در سطح شرکت دانست و تصریح کرد: هدفگذاری ما در راه اندازی این سامانه این است که در مرحله اول با یکپارچه سازی اطلاعات زنجیره ای مشترکین (از پست فوق توزیع تا کنتور) به یک بانک اطلاعاتی منسجم و یکپارچه برسیم.

کاظمی در پایان گفت: استفاده از خدمات این نرم افزار بر اساس یکی از چهار مولفه کد اشتراک ، موقعیت جغرافیایی و شماره تلفن همراه یا ثابت میسر  است که مشترکان می توانند به یکی از این روش ها از این سامانه استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز