خبرگزاری کار ایران

فردا برگزار می شود؛

مس سونگون ورزقان - ناگویا اوشنز ژاپن در فینال جام باشگاه‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۶۵۱

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان فردا در فینال جام باشگاه های فوتسال آسیا به مصاف ناگویا اوشنز ژاپن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تیم مس سونگون ورزقان نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا با برتری پرگل مقابل تیم AGMK ازبکستان با اقتدار به فینال این رقابت ها رسید .

نماینده فوتبال ایران قرار است فردا شنبه مورخه 26 مرداد ساعت 15:30 به وقت ایران در دیدار فینال جام باشگاه های فوتسال آسیا به مصاف ناگویا اوشنز ژاپن برود.

رقابت های  فوتسال جام باشگاه‌های آسیا  که به میزبانی کشور تایلند و در شهر بانکوک در حال برگزاری است؛ مس سونگون ورزقان نماینده ایران در این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم AGMK ازبکستان رفت که با نتیجه پرگل ۷ بر ۳ بر به پیروزی رسید و علی عسکری»(۲ گل)، «فرهاد فخیم»، «محمد شجری»، و «مهدی جاوید»(۳گل) گلزنان ایران در این دیدار بودند.

مس سونگون پیش از این در مرحله گروهی الکاظمه کویت را ۸ بر ۲ و الظفره امارات را ۵ بر صفر شکست داده بود. اما در مصاف با ناگویا اوشنز ژاپن ۳ بر ۲ مغلوب شد.

نماینده فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی نیز به سختی موفق شد تیم بانک بیروت لبنان را ۳ بر ۲ شکست دهد و به نیمه نهایی برسد. 

در دیگر  سوی دیدار این بازی ها نیز تیم ناگویا اوشنز ژاپن با نتیجه ۳ بر یک مقابل تای‌سون‌نام ویتنام به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

گفتنی است فوتسال باشگاهی ایران در ۹ دوره برگزاری جام باشگاه های آسیا با چهار قهرمانی پرافتخارترین کشور در این رقابت‌ها محسوب می شود. تیم های مس‌ سونگون، ‌گیتی‌ پسنداصفهان، فولادماهان و تاسیسات‌ دریایی هر کدام با یک قهرمانی موفق شدند عنوان قهرمانی را برای فوتسال باشگاهی ایران کسب کنند. اما فوتسال ژاپن با تیم ناگویا اوشنز ۳ بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده تا از این حیث پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتسال آسیا محسوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز