خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۷۹

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

جان نباشد جز خبر در آزمون               هر که را افزون خبر جانش فزون

عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، در هنگامه‌ای که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده است، به واقع عرصه خطر و مرارت است. قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرات و جسارتی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید. در این میدان کارزار، خبرنگار دلسوز و بیدار، چون پیش‌قراولی است که به قصد روشن‌گری، راه را برای اعتلای جامعه باز می‌کند و وادی معرفت را فراروی دیدگان انسان‌ها قرار می‌دهد.

روز خبرنگار، یادآور شهیدانی است که در عرصه نبرد حق و باطل، خطرنگاری را به جان خریدند و خون پاک خود را چونان پرچم افتخاری بر سردر عمارت بلند رسانه و مطبوعات به اهتزاز درآوردند. روح و جان خود را به یاد شهیدان رسانه، بویژه شهید محمود صارمی عطرآگین می‌کنیم و به روان پاک همه خبرنگاران متعهد و دلسوز ایران عزیز درود می‌فرستیم.

بر خود وظیفه می‌دانم که این روز ارجمند را به خبرنگاران متعهد و تلاش‌گر استان که به‌حق، چشم و گوش و بازوی توانمند جامعه هستند، تبریک عرض کنم. توفیق و سربلندی، قرین تلاش و تعهد شما باد.

مدیریت استان آذربایجان شرقی خود را مرهون همراهی و حمایت‌های توأم با نقد منصفانه و دلسوزانه اصحاب رسانه و مطبوعات می‌داند و با تمام توان و اختیار، برای ارتقای جایگاه حرفه‌ای تلاش‌گران عرصه آگاهی و دانایی، می‌کوشد. بار دیگر از زحمات شما فرهیختگان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز