خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

سیاست‌ ما انتقال مسابقات قاره‌ای و بین‌المللی به شهرهای آذربایجان است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۳۷۸

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: المپیاد نشان داد که ورزش بانوان نیز در آینده حرف‌هایی برای گفتن دارد.

به گزارش ایلنا، ایوب بهتاج در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان و حاضرین در این کنگره اظهار کرد: خدا را شکر حال ورزش آذربایجان شرقی خوب است و با توجه به تعاملی که داریم، توانسته‌ایم تعاملمان را با دانشگاه‌ها، نهادهای مختلف، شهرداری، شورای شهر، استانداری و فرمانداری افزایش دهیم. همچنین توانستیم راه مدیران قبلی در ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها را ادامه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برنامه ما این است که بتوانیم تجهیزات و امکانات را در تبریز به اندازه‌ای توسعه دهیم که لایق این شهر و استان باشد. در همین راستا نیز اقداماتی برای تجهیز سالن‌ها جهت میزبانی مسابقات قاره‌ای و بین‌المللی داشته‌ایم.

وی افزود: بعد از تبریز توسعه امکانات و تجهیزات ۳ شهرستان بزرگ استان یعنی مرند، مراغه و میانه نیز در دستور کار قرار دارد که وارد بحث عملیاتی آن‌ها می‌شویم. یکی از سیاست‌های ما انتقال مسابقات قاره‌ای و بین‌المللی به این شهرها است.

بهتاج با اشاره به روند خوب ورزش قهرمانی در استان گفت: در رابطه با بحث ورزش قهرمانی خدا را شکر در تاریخ ورزش این استان در بازی‌های جاکارتا توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. کسب مدال‌های رنگین توانست نشان‌دهنده پتانسیل‌های موجود در این استان باشد. در مسابقات پارا آسیایی هم نتایج خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: در بحث استعدادیابی نیز برنامه‌های خوبی را با همکاری اساتید و پیشکسوتان شروع کرده‌ایم و قطعاً در آینده شاهد پیشرفت خوبی در ورزش قهرمانی و همگانی خواهیم بود. ضمن اینکه توسعه ورزش قهرمانی، همگانی به دست نمی‌آید مگر اینکه آموزش و پژوهش را در کنار آنها داشته باشیم. این انتظار را داریم که آموزش و پژوهش حداقل به عنوان یک گروه تخصصی در ادارات کل احیا شود تا بتوانیم بیش از پیش شاهد پیشرفت ورزش در بخش‌های مختلف باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره پیشرفت این استان در بخش ورزش بانوان افزود: در رابطه با ورزش بانوان، با توجه به تمهیداتی که داشتیم، خدا را شکر در المپیاد استعدادهای برتر توانستیم مدال‌های طلای برابر و بیشتر از آقایان را کسب کنیم. این موضوع نوید بخش درخشش بانوان بوده و نشان می‌دهد این بخش در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز