خبرگزاری کار ایران

نماینده شبستر در گفت‌و گو با ایلنا:

مشکلات اقتصادی کشور یک دنباله چهل ساله دارد / بارها گفته‌ام باید به فکر شادی و معیشت مردم باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۴۶۶

آقاپور در انتقاد از دولت گفت؛حداقل یک وزیر زن در هیئت دولت و حضور یک وزیر از اهل سنت باشد،آنقدر که جنگ روانی دشمن تاثیر گذاشته است جنگ اقتصادی در کشور تاثیر ندارد.

 معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر در گفت‌و گو  با خبرنگار ایلنا گفت : مشکلات اقتصادی کشور یک دنباله چهل ساله دارد و متاسفانه فشارهای سیاسی و موقعیت تجاری ایران در منطقه و تجارت بین الملل این مشکلات را در دهه ۹۰ برای ما تشدید کرده است.

نماینده مجلس درباره انتخاب رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت گفت: ما اعتقاد داریم  آقای رحمانی دوست صنعت و فرزند مجلس است و می‌تواند  پل خوبی بین مجلس و دولت باشد و بتواند با کمک مجلس در شاخه تولید برنامه‌های دولت را پیش ببرد.

آقاپور در واکنش به سوال خبرنگار ایلنا در‌باره انتقادات او از دولت نیز گفت:  هیچ کس بی عیب نیست و انتقادات ما از دولت در جهت اصلاح ساختار فرهنگی اجتماعی و اقتصادی است و در واقع اصلاح ساختارهای بنیادین ایران است.

این نماینده مجلس ادامه داد: من همواره این حرف را گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم که باید به فکر شادی مردم و بهبود معیشت و زندگی‌ اقتصادی مردم باشیم.

معصومه آقاپور نقدهای خود را از دولت این‌گونه دانست که حداقل یک وزیر زن در هیئت کابینه دولت و حضور یک وزیر از اهل سنت باشد استفاده از نیروهای جوان در بدنه دولت و پست‌های وزارت و معاونان وزارتخانه‌ها باید به جوان‌ها سپرده شود ما باید به جوان ها اعتقاد و اعتماد داشته‌باشیم .

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی درباره استثنائات منع قانون بازنشستگی این‌گونه بیان کرد: ‌در این قانون چهار استثنا وجود داشت که کمیسیون اجتماعی مجلس متولی این کار بود و خیلی این چهار استثنا محدود است و بعد از اجرای این قانون از بدنه دولت طبق آمار حداقل هزار نفر بازنشسته خواهد شد و این اولین قدم محکمی بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز