خبرگزاری کار ایران

بابک نهرین در گفت‌وگو با ایلنا:

خودم باورم شد که فوت کردم/ موضوع را از مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۱۶

هنرمند تبریزی گفت: از دیشب که شایعه فوت ام منتشر شده، آرامش روحی و روانی من و خانوادام از بین رفته و خواب را از چشمانم گرفته است. قطعا از مراجع قضایی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

بابک نهرین هنرمند تبریزی طی گفت وگو با ایلنا درباره شایعه درگذشت خود ابراز داشت: از دیشب آرامش روحی و روانی من و خانوادام از بین رفته است و نمی‌دانم در برابر این اقدامات ناشایست چه واکنشی نشان دهم. آیا پخش اینگونه شایعات و تصویر سازی ها کار انسانی است؟

وی افزود: نمی‌دانم چه کسی قصد دشمنی با من دارد که با روحیه خانواده من بازی می‌کند. چند سال پیش نیز  شایعه ای مبنی بر اینکه بابک نهرین به ضرب چاقو کشته شد، پخش شد ولی این شایعه آنقدر دردناک و برنامه‌ریزی شده بود که خودم نیز باورم شد که فوت کردم. نکته جالب آن عکس ها هم این است که آن خودرو خودروی من نیست و از طرفی تصاویر به فصل زمستان مربوط می‌شود و الان فصل پاییز است.

این هنرمند تبریزی ادامه داد: شایعه فوت دیشب من به گونه ای بود که من خودم حس می‌کردم فوت کردم و روح خودم  پیش خانواده ام است تا اینکه به خاک سپرده شوم . این شایعه خواب را از چشمانم گرفته و علاوه بر من با خانواده و روحیه مردم آذربایجان بازی شده و قطعا از مراجع قضایی پیگیر این شایعه خواهم شد که چرا با زندگی و حرفه من بازی می‌شود؟ 

نهرین در پایان گفت: نمی‌دانم چرا با این کارها می‌خواهند به خانواده و طرفدارانم لطمه روحی بزنند. من هنوز زنده هستم و تا وقتی هم که جان در بدن دارم برای آوردن خنده بر روی لبان مردم یک لحظه هم دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز