خبرگزاری کار ایران

فاتح مرحله نخست تور سی‌وسوم:

امیدوارم بتوانم پیراهن طلایی تور را حفظ کنم/ رکابزنان قدرتمندی در تور آذربایجان حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۱۱

فاتح مرحله نخست تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان گفت: امیدوارم بتوانم همانند امروز، پیراهن طلایی تور را حفظ کنم.

محمد گنج خانلو، رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد پس از کسب پیراهن طلایی مرحله اول سی و سومین دوره تور بین‌المللی ایران-آذربایجان با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه توانستم در این مرحله اول شوم. خط امتیازی را زده و بهترین نفر زیر 23 سال شوم.

وی ادامه داد: با پایان مرحله نخست، برای مرحله دوم که برای من کمی سخت‌تر است آماده می‌شویم. با اینکه مسیر مرحله دوم در تخصص من نیست، سعی می‌کنم با گروه سر حرکت کنم و بتوانم پیراهن طلایی، امتیازی یا زیر 23 سال را حفظ و نتیجه خوبی بگیرم.

گنج خانلو در رابطه با شرایط رقیبان خود گفت: رقبا خوب هستند و تور آذربایجان مثل همیشه سطح بالایی دارد. امیدوارم این تور همیشه برگزار شود چرا که تنها تور و بهترین تور ایران است. تیم‌های قزاقستانی، بلژیکی، هلندی، روسیه و... حضور دارند اما ما هم تیم خوبی هستیم و هم تیمی‌هایم جزو رکابزنان خوب آسیا هستند.

فاتح مرحله نخست تور سی و سوم گفت: مرحله دوم برای خود من سخت است اگر هم نتوانستم فردا نتیجه خوبی بگیرم، سعی می‌کنم در مراحل بعدی که شبیه این مرحله باشد به نتایج بهتری دست پیدا کنم.

وی در پایان گفت: توانستم با تمریناتی که از قبل داشتم نتیجه خوبی بگیرم. جا دارد از مربی و خانواده‌ام تشکر کنم که همیشه از من حمایت کرده‌اند. از زمانی که از بازی‌های آسیایی برگشته‌ایم تمام تلاشم را برای این تور انجام دادم که الان هم نتیجه آن را می‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز