خبرگزاری کار ایران

صفرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

استارت تور را با 4 رکابزن انجام می‌دهیم/ رقبای سختی در تور آذربایجان حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۵۸

رکابزن تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز گفت: باتوجه به شرایط نامناسبی که داریم، مجبور هستیم با 4 رکابزن تور آذربایجان را استارت بزنیم.

سعید صفرزاده در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، درباره آخرین وضعیت تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز برای حضور در سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان اظهار داشت: متاسفانه شرایط تیم ما اصلا مناسب نیست و مجبور هستیم با 4 رکابزن در این تور شرکت کنیم.

وی ادامه داد: سازمان ورزش شهرداری تبریز بدعهدی‌های زیادی انجام داد و به همین علت 2 رکابزن در نیم فصل از تیم جدا شدند و به لیگ کشور دیگری پیوستند. ما هم با این وضعیت مجبور هستیم با 4 رکابزن تور را استارت بزنیم که بعید می‌دانم به لحاظ تیمی بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. در دوره‌های گذشته حداقل در آسیا همه تیم‌‌ها از نام شهرداری تبریز می‌ترسیدند اما این قضیه کاملا برعکس شده است.

رکابزن تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز تصریح کرد: باتوجه به تیم‌هایی که در تور شرکت می‌کنند، مطمئن هستیم تور به لحاظ فنی بسیار مناسب خواهد بود. در بین تیم‌های ایرانی هم پیشگامان کویز یزد شرایط مناسبی دارد.

صفرزاده خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم در سی‌وسومین دوره این تور عناوین قابل قبولی کسب کنم اما صحبت من این است که با یک میلیارد تومان هزینه می‌توان یک تیم دوچرخه‌سواری را برای یک سال به صورت کامل تامین کرد، چرا واقعا این اتفاق برای رشته دوچرخه‌سواری تبریز رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز