خبرگزاری کار ایران

رحیم شهرتی‌فر:

اساس انقلاب اسلامی، خدمت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۱۰۶

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همه ما باید در خدمت‌گزاری به ملتی که همواره در خدمت نظام بوده، پیشقدم باشیم.

به گزارش ایلنا، رحیم شهرتی‌فر در جلسه شورای اداری شهرستان سراب با بیان اینکه مردم ایران، همواره در لحظه های حساس و آزمون های مختلف، به خوبی امتحان پس داده‌اند، افزود: در شرایط کنونی دشمنان با تمام قوا برای ایجاد تقابل و دوگانگی در کشور می‌کوشند از این رو حفظ وحدت و انسجام ملی باید در اولویت همه گروه‌ها و جناح‌ها باشد.

وی با اشاره به انتشار برخی انتقادهای به جا و صحیح از سوی مردم در فضای مجازی گفت: مسئولان باید شرایطی فراهم کنند تا مردم نقدها و مشکلات خود را مستقیم و شفاف مطرح کرده و سپس در سریع ترین زمان ممکن برای حل آن مشکلات اقدام کنند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به رتبه برتر استانی شهرستان سراب در ایجاد امنیت عمومی گفت: این مهم نشان‌دهنده انسجام و وحدت همه مسئولان شهرستان است و بدون‌شک در سایه همین امنیت، تولید و اشتغال رونق گرفته و توسعه پایدار حاصل می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 55 درصد از اهالی شهرستان سراب در روستاها ساکن‌اند، اظهارداشت: مدیران اجرایی شهرستان باید به این قشر توجه خاصی داشته باشند.

در این آئین ضمن قدردانی از خدمات 14 ماهه علی بدرشکوهی، فرماندار پیشین سراب، ایرج ثفقی به سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز