خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن در گفت‌وگو با ایلنا:

ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیا است/ برای قدرتمند شدن تمرینات فشرده‌ای داریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۴۶

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: به خوبی می‌دانستیم که ایران یکی از بهترین تیم‌های فوتسال دنیا است.

هیگور پیرس دروازه‌بان برزیلی الاصل تیم ملی فوتسال ژاپن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص تساوی تیمش مقابل ایران در تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم که ایران یکی از بهترین‌ تیم‌های فوتسال دنیا است و بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم اما بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم.

وی ادامه داد: در دیدار قبلی که مقابل ایران داشتیم نتیجه را به این تیم واگذار کرده بودیم و نیاز داشتیم که در این دیدار به پیروزی یا به تساوی دست پیدا کنیم. ایران در این دیدار میزبان بود و این موضوع کار ما را سخت می کرد.

دروازه‌بان ژاپن تصریح کرد: ما تدابیر زیادی برای پیروزی مقابل ایران اندیشیده بودیم اما به هرحال بازی سختی بود و باید با تمام توان مقابل این تیم بازی می‌کردیم. ما برای قدرتمند شدن ژاپن تمرینات فشرده‌ای داریم و امیدواریم در تورنمنت‌های بین‌المللی آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

پیرس در ارتباط با دیدار آخر تیمش در تورنمنت چهارجانبه مقابل بلاروس گفت: بلاروس تیم قدرتمندی است و در دفاع، بسیار خوب عمل می‌کند. ما بازی این تیم مقابل ایران را تماشا کردیم و تقریبا آنالیز خوبی نسبت به این تیم داریم. اما به هرحال برای عنوان سومی حتی شاید دومی باید مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز