خبرگزاری کار ایران

ناظم الشریعه در نشست خبری تورنمنت تبریز:

تورنمنت تبریز به پیشرفت فوتسال کمک می‌کند/ جوانگرایی در اولویت کادرفنی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۱۵

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز می‌تواند به پیشرفت این رشته ورزشی کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری تورنمنت چهارجانبه تبریز اظهار داشت: به سه تیم حاضر در این رقابت‌ها خوش‌آمد می‌گویم. ژاپن جزو رقبای قدیمی ما است که از حضور آنها در این مسابقات خوشحال هستیم. از اوکراین و بلاروس که عملکرد خوبی در فوتسال دارند و دعوت ما را قبول کردند نیز تشکر می‌کنم. از مسئولان تبریز که برگزاری این مسابقات را بر عهده گرفتند، قدردانی می‌کنم. امیدوارم برگزاری این مسابقات به پیشرفت فوتسال در تبریز، آذربایجان شرقی و کشور و آسیا کمک کند.

وی در مورد برگزاری مسابقات دوره‌ای فوتسال میان کشورهای مختلف گفت: سال گذشته نخستین دوره جام کاسپین به میزبانی ایران و در استان اصفهان با حضور تیم‌های آذربایجان، روسیه، ایران و قزاقستان برگزار شد که‌امسال هم قرار است به میزبانی قزاقستان برگزار شود. این تورنمت هم به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. امیدواریم با این روند به نتایج خوبی در فوتسال آسیا دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم در این تورنمنت جوانگرایی را بیشتر مدنظر قرار دهیم، تیم ملی ژاپن هم با الگو برداری از ایران سعی کرده است بازیکنان جوان را در تیم ملی‌اش جای دهد تا برای رقابت‌های آینده علی الخصوص مسابقات جام جهانی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز