خبرگزاری کار ایران

صفرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

دوچرخه‌سواری تبریز در آستانه فاجعه بزرگی است/ پول بنزین ماشین هم نداریم/ امیدوارم مجبور به ترک شهرم نشوم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۹۳۹

رکابزن ملی‌پوش تیم شهرداری تبریز گفت: با شرایطی که دوچرخه‌سواری ایران و تبریز دارد، می‌توانم بگویم فاجعه بزرگی در انتظار دوچرخه‌سواری تبریز است.

سعید صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص آخرین وضعیت تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز در آستانه تور بین‌المللی ایران - آذربایجان اظهار داشت: متاسفانه اگر بخواهم در یک کلمه بگویم، دوچرخه‌سواری تبریز در آستانه فاجعه بسیار بزرگی قرار دارد.

وی ادامه داد: همین حالا که من با شما صحبت می‌کنم، حدود 10 دقیقه است که تمرین تمام شده و ما حتی یک ماشین ساده برای پشتیبانی نداریم چون هزینه لوازم ماشین و بنزین گران شده و ما هم از پول شخصی خودمان هزینه می‌کنیم.

رکابزن تیم شهرداری تبریز تصریح کرد: در تور قبلی هم متاسفانه ریالی از سوی سازمان ورزش شهرداری به ما پرداخت نشد و الآن 2 سال است که ما نتوانستیم ریالی دریافت کنیم که به همین علت 2 نفر از بهترین رکابزنان تیم در این سال جدا شدند. قادر میزبانی هم از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است.

صفرزاده افزود: واقعا خیلی از این بابت ناراحتم که نمی‌توانیم ابتدایی‌ترین تجهیزات را داشته باشیم. حتی ضعیف‌ترین رکابزنان دنیا هم ساده‌ترین امکانات و تجهیزات را دارند اما ما که همیشه در آسیا و منطقه بهترین عملکرد را داشتیم، حالا در ابتدایی‌ترین مسائل هم ماندیم و نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در شهر خودمان افرادی زندگی می‌کنند که می‌توانند با تخصیص اندکی پول حداقل یکی از تیم‌های دوچرخه‌سواری در تبریز را حفظ کنند. امیدوارم اتفاقی رخ دهد که ما بعد از سال‌ها تلاش برای ورزش دوچرخه‌سواری کشورمان مجبور به ترک شهرمان نشویم. اولویت اول من رکاب‌زدن برای شهرم است اما اگر شرایط با همین روال پیش برود، مجبور می‌شوم به یکی از تیم‌های خارجی نقل مکان کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز