خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ملی سینما انجام می گیرد؛

بهره‌برداری از بیست و سومین سالن سینمایی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۲۶

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری بیست و سومین سالن سینمایی استان در مجموعه پردیس سینمایی ٢٢ بهمن تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی محرمی با اعلام این خبر گفت: این سالن سینمایی با گنجایش ٢٨٠ نفر و با آخرین فناوری‌های روز سالن‌های سینمایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سینما صیامی از آخرین فناوری‌های تصویری دیجیتالی برخوردار بوده و بخش خصوصی نسبت به  تجهیز آن اقدام کرده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: سینما صیامی همزمان با روز ملی سینما در ٢١ شهریورماه جاری و ساعت ١٧ در پردیس سینمایی ٢٢ بهمن تبریز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان گفت: در این آیین مسئولان استانی و هنرمندان و سینماگران آذربایجان‌شرقی حضور خواهند یافت و همزمان از موسی عباسی مدیر پیشکسوت سینماهای استان و فعال بخش خصوصی در این عرصه تقدیر می‌شود.

بر اساس این گزارش، در طول ماه‌های اخیر با بستر سازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همراهی بخش خصوصی و حمایت سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر تعداد یازده سالن سینما  با حدود  سه هزار و 100صندلی به مجموعه‌ سینماهای استان افزوده شده است و علاوه بر آن در مرداد ماه سال‌جاری نیز  با همکاری سازمان سینمایی و سمعی و بصری و  انجمن سینمای جوان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دو سینمای سیار در شهرستان‌های هشترود و چاراویماق و جلفا به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز