خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته تعاون

آذربایجان‌شرقی از کم‌تنش‌ترین استان‌ها در بخش تعاونی‌های مشکل‌دار است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۸۴

مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: یکی از کم تنش‌ترین استان‌های کشور در بخش تعاونی آذربایجان‌شرقی بوده که با تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات تعاونی‌های مشکل‌دار هدف اصلی برقراری آرامش و امنیت در این حوزه است.

به گزارش ایلنا، میراحد حسینی در سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه روز تعاون در روز کارمند قرار داریم که این امر نشان دهنده پیوند این دو گروه به شمار می‌رود و ما در این راستا هم کارمند دولت و هم تعاونگر نمونه محسوب می شویم.

وی با بیان اینکه با همکاری دولت‌مردان و تعاون‌گران می‌توانیم اقدامات تاثیرگذاری در شکوفایی اقتصادی انجام دهیم، ادامه داد: خوشبختانه در این ماه اعیاد بیشتری داریم که هفته تعاون هم با این اعیاد مبارک مصادف شده که باعث خیر و برکت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل از پیشکسوتان تعاون و بازنشستگان و خانواده‌های شهدا را از جمله برنامه‌های این مجموعه در هفته تعاون عنوان کرد و گفت: قدردان بودن از کسانی که برای تعاونی‌های کشور زحمت کشیده‌اند اصلی‌ترین وظیفه اداره به شمار می‌رود که سعی ما در انجام آن است.

حسینی با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی یک استان صنعتی است، گفت: آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌هایی است که در بخش های مختلف صنعتی و همچنین معادن از اولین های کشور است.

وی با بیان اینکه جمعیت استان بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است، اذعان داشت: از این آمار بیش از یک‌‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر شاغل در استان داریم و در این بین بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در تعاونی‌های استان عضو هستند.

حسینی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار تعاونی در کشور داریم که از این تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ تعاونی سهم آذربایجان‌شرقی است که تعاونی‌های برتر کشوری را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: تعاونی‌های فعال و برتر کشوری مانند سگال آذر با اشتغالزایی ۹۰۰ نفری، تعاونی بهبود که در حوزه درمان در حال فعالیت است و همچنین تعاونی اعتبار که سفیر ملی تعاون از آذربایجان‌شرقی است از جمله تعاونی‌های برتر استان به شمار می‌روند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز از ۲۲ تعاونی برتر استانی تجلیل خواهد شد، گفت: تمامی تعاونی‌های قابل تجلیل هستند، ۲۲ تعاونی از بین ۴۵۰‌ تعاون توسط هیات داوران انتخاب شده ست.

حسینی خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی یکی از کم تنش‌ترین استان‌ها در بخش تعاونی‌ها است که در این ‌زمینه کمیته رسیدگی به تعاونی مشکل‌دار به عنوان پایلوت کشوری در سال‌های گذشته در استان تشکیل داده‌ایم وتوانستیم امنیت و آرامش را در بخش تعاونی‌ها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز