خبرگزاری کار ایران

بعد از انصراف دو تیم تبریزی؛

تراکتورسازی و ماشین‌سازی تنها نمایندگان تبریز در جام حذفی

کد خبر : ۶۶۴۳۱۹

بعد از انصراف دو تیم تبریزی، تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تنها نمایندگان آذربایجان‌شرقی در جام حذفی فوتبال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، از بین تیم‌های فوتبال تبریزی فقط 2 تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی همانند سایر تیم‌های لیگ برتری از مرحله جدید، وارد جدول مسابقات جام حذفی شده و حریفان خود را خواهند شناخت.

تیم شهرداری تبریز و سپهر سبز آذربایجان از حضور در این مسابقات انصراف داده و تیم گسترش‌فولاد هم به 90 ارومیه تغییر نام و جزو سهمیه استان آذربایجان‌شرقی محسوب نمی‌شود.

تنها قهرمانی فوتبال تبریز در جام حذفی به سال 1392 توسط تیم تراکتورسازی کسب شده است. تراکتورسازی در سال‌های 56، 73 و 86 نیز به فینال جام حذفی صعود کرده بود که با شکست در بازی پایانی از کسب عنوان قهرمانی این مسابقات بازمانده بود.

تیم گسترش‌فولاد نیز در سال 89 به دیدار نهایی جام حذفی صعود کرده بود که این تیم نیز با شکست مقابل پرسپولیس موفق به کسب قهرمانی جام حذفی کشور نشده بود.

مسابقات حذفی کشور از مرحله سوم با حضور 16 تیم لیگ برتری و 16 تیم صعود کرده از رده‌های پایین قرعه‌کشی و برگزار می‌شود.

گفتنی است قهرمان این مسابقات به صورت مستقیم جواز حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز