خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی:

تغییر محل نشست رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه امنیتی نیست/ برای میزبانی آماده بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۰۰

شهرتی‌فر گفت: آذربایجان‌شرقی از امنیت کامل برخوردار است و به‌هیچ وجه دلیل تغییر محل برگزاری نشست مسایل امنیتی نبوده است.

 به گزارش ایلنا رحیم شهرتی‌فر با اشاره به تغییر مکان برگزاری نشست سه‌جانبه رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه از تبریز به تهران در تشریح علت این واقعه، ابراز داشت: این اجلاس استانی نبود و اصولاً وزارت امور خارجه با صلاحدید مقامات عالی‌رتبه در رابطه با مکان برگزاری آن تصمیم می‌گیرد.

وی تاکید داشت: استان آذربایجان‌شرقی و به‌ویژه تبریز از هر نظر برای میزبانی آماده بود و این توان را داشتیم تا اجلاس را به‌ نحو مطلوب برگزار نماییم اما تصمیم ملی برآن شد تا برنامه در تهران برگزار شود.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: شاید به علت برنامه‌ریزی دیدارهایی که تنها در تهران امکان برقراری آن وجود دارد، محل اجلاس رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه را تغییر داده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تبریز نقص امنیتی برای میزبانی وجود دارد، تصریح کرد: به‌هیچ وجه اینگونه نیست و نه‌تنها تبریز و آذربایجان‌شرقی بلکه تمام نقاط ایران امن است  و دلیل تغییر محل اجلاس مسایل امنیتی نبوده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز