خبرگزاری کار ایران

شهردار تبری:

حفظ و استقلال سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز به نفع شهر است

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۶۳

شهردار کلانشهر تبریز اظهار کرد: استقلال سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز به خاطر رفع برخی محدودیت‌های اداری و رفع برخی مشکلات شهرداری، به نفع شهر است.

به گزارش ایلنا ایرج شهین‌باهر در هفتاد و دومین جلسه شورای کلانشهر تبریز که صبح امروز برگزار شد، درباره اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز اظهار کرد: موضوع مهمی که امروز باید به آن توجه کنیم، این است که فلسفه وجودی سازمان‌های تابعه شهرداری چیست و از این پس با چه روش‌هایی می‌خواهیم به فعالیت این سازمان‌ها تداوم بخشیم.

وی با یادآوری این نکته که سازمان‌ها برای رفع برخی محدودیت‌های اداری و برای رفع مشکلات شهرداری به وجود آمده‌اند، گفت: سازمان‌ها به عنوان زیرمجموعه‌های مورد اعتماد شهرداری هستند و اگر قرار باشد شکل کنونی آنها و استقلال‌شان از بین برود، بود و نبودشان چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

شهردار کلانشهر تبریز تصریح کرد: مزیت اصلی این سازمان‌ها استقلال کاری آنهاست و اگر اختیارات و شرایط کاری سازمان را با سیستم جدید از بین ببریم، این سازمان‌ها معنای وجودی خود را از دست خواهند داد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت‌ها بر عملکرد سازمان‌ها افزود: در گذشته شاید به موضوع نظارت توجه کافی نشده است اما در حال حاضر نظارت کافی بر سازمان های تابعه شهرداری وجود دارد.

وی همچنین بیان کرد: تمام مصوبات هیئت مدیره سازمان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و مصوباتی که مغایر با قانون و بخشنامه‌های شهرداری باشند، رد می شوند.

مهندس شهین‌باهر درخصوص اهمیت شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری اظهار کرد:امروز شرکت خانه‌سازی آذربایجان در بحث حاشیه‌نشینی فعال شده است و  به زودی کار احداث ۷۰۰ واحد مسکونی توسط شرکت خانه‌سازی آغاز می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر سازمان‌ها استقلال نداشته باشند ضرورتی برای وجود این سازمان در بدنه شهرداری تبریز نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز