خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

ماشین‌سازی به تک امتیاز مقابل سپیدرود رضایت داد/ سبزقباپوشان روی نوار تساوی

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۳۶

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از هفته سوم لیگ برتر فوتبال به تساوی 1-1 مقابل تیم سپیدرود رشت رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سپیدرود رشت هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در حالی برگزار شد که دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

ماشین‌سازی در این دیدار با ترکیب، فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی زادگان، پیمان بابایی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی‌فر، محسن یوسفی، توحید غلامی، سیدمحمد خرم الحسینی، عزیز معبودی، سیداحمد موسوی و مسیح زاهدی 11 بازیکن فیروز کریمی در این دیدار بودند.

تیم سپیدرود هم با ترکیب، کوروش ملکی، میثم تهی‌دست، میلاد سلیمانی، محمدرضا خرسندنیا، حسین ابراهیمی، محمد نزهتی، محمد مهدوی، امین جوادی مقدم، میلاد قربان‌زاده، رضا معقولی و مهرداد بایرامی به مصاف تیم تبریزی رفت.

در این دیدار تیم سپیدرود بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و توانست در یک غافل‌گیری و روی یک صحنه پنالتی، دروازه دخسوس را باز کند و از حریف پیش بیفتد.

در ادامه بازیکنان ماشین‌سازی فشار زیادی روی دروازه حریف خلق کردند اما بی‌دقی در ضربات پایانی باعث می‌شد تا نتیجه کماکان 1-0 باقی بماند.

دقیقه 45 محسن یوسفی بازیکن شماره 13 تیم فوتبال ماشین‌سازی توانست با ضربه‌ای زیبا و فنی از پشت 18 قدم، دروازه ملکی را باز کند تا یکی از زیباترین گل‌های هفته سوم را به نام خود ثبت کند.

در نیمه دوم شاید دروازه‌بان تیم ماشین‌سازی بی‌کارترین بازیکن میدان بود و این بازیکنان ماشین‌سازی بودند که حملات زیادی روی دراوزه حریف خلق کردند اما کاری به جایی پیش نبردند.

تیم فوتبال ماشین‌سازی در 2 هفته گذشته هم مقابل حریفان به تساوی 1-1 رسیده بود. با این نتیجه تیم تبریزی به امتیاز 3 رسید و برای مشخص شدن جایگاهش در جدول لیگ برتر، منتظر سایر دیدارهای هفته بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز