خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرکل اداره ورزش و جوانان به صحبت‌های کریمی:

آقای کریمی؛ اولین و آخرین بارتان باشد به کارمندم توهین می‌کنید/ آذربایجان‌شرقی را با استان‌های دیگر اشتباه نگیرید

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۲۸

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در پی مصاحبه فیروز کریمی سرمربی تیم ماشین‌سازی بعد از دیدار با استقلال خوزستان، جوابیه‌ای تند منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی مصاحبه فیروز کریمی سرمربی تیم ماشین‌سازی شهریار تبریز بعد از بازی استقلال خوزستان و انتقاد تند و توهین‌آمیز وی از عملکرد مسئول استادیوم یادگار امام (ره) تبریز، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی جوابیه‌ای منتشر کرد.

در متن این جوابیه، آمده است:

"آقای فیروز کریمی، امید آن را دارم که این اولین و آخرین باری باشد که به یک کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان، با ادبیات خاص خودتان که در این مورد شهره عام می‌باشد، توهین می‌کنید و در صورت تکرار، حتما جوابی در خور شأن و شخصیت خودتان دریافت خواهید کرد.

در ضمن در صورت تکرار چنین حرکات و سخنان سخیف شما، ما حتما به دنبال لغو حکم فعالیت شما در استان خواهیم بود. به شما گوشزد می‌کنم که استان آذربایجان‌شرقی را با استان‌هایی که قبل از این درآن مشغول بوده‌اید و مردم و مسئولان آن را مورد تمسخر قرار داده‌اید، اشتباه نگیرید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز