خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:

انجمن علمی پدافند غیرعامل استان، بازوی اجرایی اداره کل پدافند غیرعامل است

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۵۶۵

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در نشستی با اعضای هیأت مدیره انجمن علمی پدافند غیرعامل شعبه تبریز، بر ضرورت همکاری و تعامل بین اداره کل و انجمن علمی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا،علیرضا کریمی با اشاره بر پتانسیل  بالای انجمن علمی پدافند تبریز،  آن را نقطه قوتی برای استان ذکر کرد و گفت: هدف این اداره کل تقویت انجمن و استفاده از پتانسیل بالای آن در امر آموزش است؛ چرا که ما معتقدیم NGO  ها باید بار اجرایی دولت را برعهده بگیرند و دولت باید ناظر بر عملکرد آنها باشد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری افزود:  برای این کار باید تعاملی شفاف بین دوطرف وجود داشته باشد.

کریمی با تأکید بر امر نظارت در دوره های آموزشی گفت: انتظار اداره کل از انجمن علمی ارتقای سطح آموزش ها است و امیدواریم با نظارت و ارزیابی صحیح دوره های آموزشی این امر صورت گیرد.

وی گفت: باور ما این است که پدافند غیرعامل رفته رفته نقش پر رنگ تری در حوادث جاری دنیا خواهد داشت بنابراین اتاق های فکر انجمن های علمی می تواند راهگشای بسیاری از مباحث جدی مطروحه باشند.

احمد جهانسری، رئیس انجمن علمی پدافند غیرعامل شعبه تبریز و نماینده این انجمن در شمال غرب کشور نیز در این نشست بر ادامه همکاری ها با اداره کل پدافند  غیرعامل تأکید کرد و افزود: انجمن علمی با کادر قوی و مجرب خود پتانسیل بالایی در سطح استان و حتی شمال غرب کشور دارد و هدف آن تقویت حاکمیت است.

وی با تشریح اهداف و برنامه های انجمن در سال جاری گفت: تلاش ما این است که ساختار انجمن، کمیته های تخصصی، برنامه های ویژه آموزشی و پژوهشی  به طور مفصل  در این جلسه تشریح شود و امیدواریم با نظر اعضای هیات مدیره در خصوص نحوه و چگونگی  جذب اعضای جدید نیز تصمیم بگیریم.

جهانسری با معرفی دبیران کمیته های علمی تخصصی افزود: ما در معرفی دبیران کمیته های علمی انجمن افق چند ساله را در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم آموزش ها و همایش های مؤثری را در استان برگزار کنیم.

وی همچنین با تأکید بر شفافیت مالی در انجمن افزود: انجمن علمی از نظارت اداره کل پدافند غیرعامل بر کیفیت و نحوه آموزش ها و همایش ها استقبال می کند و امیدوار است این تعامل و همکاری ثمره قابل قبولی برای استان داشته باشد.

در ادامه هر یک از اعضای هیأت مدیره به بیان نظرات و تشریح برنامه های خود  پرداختند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز