خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۸۹۲

برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی در تبریز اولین دوره مسابقات رباتیک، ویژه دانش آموزان در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر برگزاری مسابقه تبریز کاپ با اشاره به اهمیت آموزش ساخت ربات به دانش آموزان گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه، در بخش های مختلف از جمله ربات جنگجو، ربات آتش نشان، ربات فوتبالیست، ربات خدمتکار و مسیر یاب آزاد به رقابت خواهند پرداخت.
یزدانی افزود: در این مسابقات که ۱۵ الی ۱۷ مرداد ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد، تمامی دانش آموزان با رده سنی ۵ سال و بالاتر می توانند شرکت کنند.
یزدانی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد یک مسابقه برای رقابت سالم و آشنا کردن خانواده ها با مسابقات رباتیک و شناخت و پرورش استعدادها و سوق دادن برای شرکت در المپیادها و مسابقات بین المللی و معرفی آنها به بازار کار جهت توسعه صنعت کشورمان خواند.
دبیر برگزاری تبریز کاپ با اشاره به نقش علم رباتیک در جامعه مدرنیته امروز و نقش دانش آموزان امروز که آینده سازان فردا هستند خاطر نشان کرد : شاید در این برهه زمانی انجام این مهم پررنگ به نظر نرسد ولی در آینده ای نه چندان دور خواهیم دید که بخشی از زندگی همه افراد جامعه علم رباتیک و هوش مصنوعی خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز