خبرگزاری کار ایران

در سفر شورای شهر تبریز به ژاپن مطرح شد؛

ارتقای همکاری های فرهنگی- گردشگری با توجه به مصوبات تبریز 2018

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۶۲

با سفر نمایندگان پارلمان شهری تبریز به کشور ژاپن، تعاملات فرهنگی، گردشگری و مهندسی بین کلانشهر تبریز و شهرهای توکیو و کیوتو کشور ژاپن توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادق‌زاده عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای کلانشهر تبریز با تاکید بر اشتراکات فرهنگی موجود بین ایران و ژاپن، افزود. با سفر نمایندگان شورای شهر تبریز  کریم صادق زاده و محرم محمد‌زاده به همراه یکی  از مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به شهر توکیو ، زمینه ارتقای همکاری‌های مشترک فرهنگی ، علمی و عمرانی و گردشگری در راستای برنامه های مصوب تبریز ٢٠١٨ فراهم خواهد شد .

 وی با بیان اینکه نزدیکی‌های فرهنگی و آداب و رسوم مردم دو کشور این امکان را فراهم آورده است تا رویدادهای فرهنگی و علمی  وفنی با همکاری شهرهای تبریز و توکیو برنامه ریزی و اجرا شود افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های قبلی صورت گرفته توسط شهرداری ، دیدارهای بسیار خوبی با نهادهای تخصصی و مدیران شهری توکیو و کیوتو انجام شده است که نتایج مثبت حاصله و برنامه‌های مشترک اجرایی در طول سفر کاری با محوریت توسعه تعاملات فرهنگی ، گردشگری و فنی وعمرانی  در روزهای آتی به اطلاع مردم فهیم شهر تبریز خواهد رسید.

به گفته وی، مقرر شده بود یکی از معاونان شهرداری تبریز نمایندگان اعزامی به کشور ژاپن را همراهی کنند که بنابه شرایطی این امکان فراهم نشد.

این سفر کاری پس از اخذ مجوزهای قانونی از وزارت کشور ، وزارت امور خارجه ، استانداری و مراجع ذیصلاح و در چهارچوب قوانین و مقررات جاری صورت پذیرفته است.

اولین نشست مشترک نمایندگان دو کشور ، با حضور پروفسور اکیرا  وادا رئیس جامعه جداگرهای لرزه‌ای و مقاوم سازی کشور ژاپن در خصوص بررسی امکان استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز  مهندسی زلزله در شهر تبریز با همت و همکاری شهردار و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز انجام پذیرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز