خبرگزاری کار ایران

طالبی در گفت‌وگو با ایلنا:

زنوزی بهتر است تغییراتی در ریشه باشگاه ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۰۵

مدافع سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای موفقیت تراکتورسازی بهتر است مالک جدید، تغییرات اساسی در ریشه باشگاه ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: از این موضوع که بالاخره این باشگاه به یک بخش خصوصی واگذار شد، خیلی خوشحالم و مطمئنم زنوزی می‌تواند تیمی بزرگ و قدرتمند روانه مسابقات کند.

وی ادامه داد: من خاطرات بسیار خوب  و ‌عالی با هواداران پرشور تراکتورسازی داشتم و همیشه هم با دل و‌ جان برای این تیم بازی کردم. اما احساس می‌کنم مالک جدید باشگاه بهتر است تغییرات اساسی در باشگاه ایجاد کند.  

مدافع سابق تراکتورسازی ادامه داد: روزی که احسان پهلوان به این تیم آمد به او‌ گفتم به تیمی می‌رود که اگر با غیرت و‌ تعصب بازی کند، شک ندارم در دل هواداران جای می‌گیرد و به یکی‌ از بازیکنان محبوب این تیم تبدیل می‌شود. به همین علت با دلسوزی می‌گویم بهتر  است زنوزی ریشه برخی از مسائل درون باشگاه را حل کند.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شک ندارم در فصل جدید تراکتورسازی با مالک جدید و البته حمایت همیشگی پرشورها می‌تواند موفق باشد، تراکتورسازی را همیشه دوست دارم و‌ موفقیت این تیم آرزوی قلبی من است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز