خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

کشف و ضبط سه میلیارد طلا از 3 سارق مراغه‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۲۲

فرمانده انتظامی مراغه گفت: با تلاش پلیس آگاهی باند سه نفره سارقان طلاجات ۳ میلیارد ریالی در مراغه دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اصلانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به دستگیری باند سارقان در این شهرستان، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مراغه در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا در این شهرستان و بعد از بررسی‌های لازم شناسایی سارقان به صورت رصد اطلاعاتی در دستور کاری پلیس این شهرستان قرار گرفته و با تلاش شبانه روزی ماموران موفق شدند سه نفر از اعضاء اصلی باند سارقان طلاجات را در مراغه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به بازجویی‌های انجام شده از اعضای این باند ابراز کرد: دربازجویی‌های انجام شده این 3 نفر به 18 فقره کیف قاپی اعتراف کردند و از این باند مقداری طلا به ارزش 3 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است که بعد از تکمیل پرونده توسط دستگاه قضایی تحویل مال باختگان خواهند شد.

سرهنگ اصلانی فر ادامه داد: پلیس از مردم درخواست می‌کند مردم در صورت وقوع هرگونه سرقت، چهره سارقان، شماره خودرو با موتورسیکلت و مسیر فرار آنان را به خاطر سپرده تا پلیس بتواند به راحتی در کمترین زمان سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز