خبرگزاری کار ایران

مرتضی بانک؛ مشاور رئیس جمهور:

اعتماد سرمایه گذاران به مناطق آزاد نباید خدشه دار شود

کد خبر : ۶۱۶۸۴۴

سرمایه گذاری که در مناطق آزاد فعالیت می کند به قانون اداره کرد مناطق آزاد اعتماد کرده است و عدم اجرای هر یک از بخش های این قانون می تواند فعالان اقتصادی را مایوس کند.

مشاور رئیس جمهور و رئیس شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصاد کشور با مسئولان استان آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: نباید با عمل نکردن به قوانین اداره مناطق آزاد، اعتماد سرمایه گذاران را خدشه دار کنیم. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی بانک تصریح کرد: سرمایه گذاری که در مناطق آزاد فعالیت می کند به قانون اداره کرد مناطق آزاد اعتماد کرده است و عدم اجرای هر یک از بخش های این قانون می تواند فعالان اقتصادی را مایوس کند. 

وی تاکید کرد: اگر مناطق آزاد را به عنوان یک راه تنفس در اقتصاد کشور می دانیم، باید کاری کنیم که این مناطق تقویت شوند. 

بانک در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: سامانه جامع و یکپارچه گمرکی که در منطقه آزاد ارس نیز فعال شده است می تواند به وحدت رویه گمرکی در تمام مناطق آزاد کشور بینجامد. 

مشاور رئیس جمهور ادامه داد: بخشی از مشکلات مناطق آزاد در حوزه قوانین و مقررات است که با مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، می توان این مشکلات را به راحتی و با تغییر قوانین مرتفع کرد.

وی در پایان گفت: پس از این جلسه نیز جلسات منظم دیگری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان اقتصادی کشور برگزار خواهد شد تا راهکارهای مناسبی برای مشکلات کشور ارائه شده و این راهکارها تا زمان رسیدن به نتیجه، دنبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز