خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

فرهنگ خدمت‌رسانی باید مورد توجه قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۹۰

مردم ما برای حفظ انقلاب و کشور هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌اند، چرا هنگامی که به مردم نیاز داریم آنها را دعوت می‌کنیم تا به صحنه بیایند، اما در هنگام خدمت‌رسانی کوتاهی می‌کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در برخی موارد فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان آذربایجان شرقی سخن می گفت با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ خدمت‌رسانی در ادارات، گفت: پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی، مردم انتظار دارند در ادارات با آنها به خوبی برخورد شود و به راحتی بتوانند خواسته‌های خود را مطرح کنند.

وی افزود: مردم ما برای حفظ انقلاب و کشور هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌اند، چرا هنگامی که به مردم نیاز داریم آنها را دعوت می‌کنیم تا به صحنه بیایند، اما در هنگام خدمت‌رسانی کوتاهی می‌کنیم.

شبستری خیابانی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ خدمت‌رسانی کار سختی است و یک‌روزه نمی‌توان آن را انجام داد، اما این کار نیازمند همت بالا و باور عمیق است.

وی با بیان این که حفظ حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از دغدغه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است، افزود: در دولت تدبیر و امید، حقوق شهروندی باید جایگاه حقیقی خود را به دست آورد.

شبستری با بیان این که باید شرایط جامعه به گونه‌ای باشد که زنان باحجاب به حجاب خود افتخار کنند، افزود: برای شروع کار باید این فرهنگ را در ادارات دولتی نهادینه کنیم و افرادی که حجاب و عفاف را رعایت می‌کنند مورد تشویق قرار گیرند.

رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان آذربایجان شرقی، در ادامه با تاکید بر این که نارضایتی مردم به زیان انقلاب است، خاطرنشان کرد: مردم به صداقت و عمل کردن نیاز دارند نه به شعار، مردم اگر صداقت دستگاه‌ها را لمس کنند همکاری خواهند کرد در غیر این صورت نارضایتی به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر این که کار مردم را به مردم واگذار کنید، خاطرنشان کرد: در بحثحقوق شهروندی پایه اصلی مردم هستند، بنابراین باید مردم را نسبت به حقوق خود آشنا کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید قانون‌گرایی در انجام امور، خاطرنشان کرد: زمانی که می‌گوییم قانون فصل الخطاب است یعنی هر مسوول یا دستگاهی که قانون را زیر پا می‌گذارد به نظام و انقلاب خیانت کرده است.

شبستری با اشاره به نارضایتی مردم از برخی دستگاه‌ها با وجود راه‌اندازی سیستم مکانیزه در این دستگاه‌ها، گفت: گاهی برای تسهیل خدمت‌رسانی راه‌هایی ایجاد می‌شود اما متاسفانه به دلیل اجرای نادرست بیشتر باعثبروز نارضایتی می‌شود که باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز