خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی:

لباس تقوا همیشه باید رفتار عملکرد حراستی‌ها متبلور باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۸۱

مهندس غلامحسین هاشم به عنوان مدیرجدید حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی معرفی شد

رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: لباس تقوا همیشه باید در فرهنگ و رفتار عملکرد حراستی ها متبلور باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا مهندس احمد طمراسی که در آیین معارفه مدیر جدید حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی سخن می گفت افزود: تمامی اظهارنظرها بایستی درخصوص عملکرد، رفتار سازمان وکارکنان باشد و امنیت کامل و بدور از بخشی نگری و قضاوت عجولانه بر مجموعه حراست حاکم گردد.

وی خاطرنشان کرد: به هنگام بودن اطلاعات مراقبتی و اطلاع رسانی مجموعه حراست نقش حیاتی در یک سازمان دارد که دستگاه های مسئول بتوانند تصمیم گیری لازم را در مسائل مختلف داشته باشند.

طمراسی وجود فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را ناجی گره های زیربخش های مختلف تولید عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی کارهای بزرگی شروع شده که توانسته برنامه هایش را الگویی برای سایر سازمان ها قرار دهد.

مدیر حراست کل استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه حراست همیشه درکنار خادمین و تولید کنندگان خیراندیش و تلاشگر می باشد گفت: رویکرد امروز حراست، پشتیبانی ازخودکفائی و استقلال و خودباوری است و در رفع موانع پیش روی بخش تولید همیشه درخدمت خادمین و تولید کنندگان عزیز بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه مجموعه حراست باید دید آسیب شناسی داشته باشد ادامه داد: حراست باید بداند که مشکل تولید ازحیثکمی و کیفی از کجاست تا بعدآ موضوع مدیریت شده و رفع عیب شود.

مدیر حراست کل استان افزود: حراست مسئولیت مراقبت از آبرو و تضییع شخصیت کارکنان را دارد، زیرا حراست همدم و همدل همکاران بوده و خواهد بود.

گفتنی است در پایان با تقدیر از تلاش های حاج کمال خوش پیمان مدیر سابق این مجموعه، مهندس غلامحسین هاشم پور به عنوان مدیر جدید حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز