خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

مرغ منجمد به قیمت ۵۵۰۰ تومان در آذربایجان شرقی توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۸۷

گوشت سفید مورد نیاز آذربایجان شرقی برای عیدنوروز به اندازه کافی تامین شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته، قیمت گوشت مرغ درشب عید و ایام تعطیل افزایش نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: با توجه به تدابیر و تمهیدات صورت گرفته در ذخیره کافی گوشت مرغ منجمددر انبارهای استان و جوجه ریزی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه در بهمن ماه، گوشت مرغ به حد کافی موجود بوده و در شب عید و ایام تعطیلی هیچگونه مشکلی در خصوص عرضه گوشت مرغ نخواهیم داشت.

وی افزود: در راستای ایجاد تعادل در عرضه گوشت مرغ و حمایت از مصرف کنندگان از امروز در هشت نقطه پر تردد شهری تبریز فروش مرغ منجمد به قیمت ۵۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به سخنان وزیر جهاد کشاورزی قیمت منطقی هر کیلوگرم گوشت مرغ آماده طبخ را ۷۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: در جلسه تنظیم بازار مقرر شد کمیته نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی کما فی السابق از اول خرید تا پایان توزیع، همکاری جدی داشته باشد.

مهری با بیان اینکه بازرسی و کنترل بازار از مورخه ۲۵ اسفندماه الی ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت افزود: در راستای حمایت از مصرف کنندگان از اول سال ۹۴ خرید و فروش مرغ‌های آماده طبخ با وزن بیش از ۱۸۰۰گرم در فروشگاه‌ها و کشتارگاه‌ها ممنوع خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز