خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر تبریز:

خدمت به قرآن، افتخار شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۱۳

کلید ساختمان پارک مفاخر به منظور راه اندازی دانشکده قرآنی به رییس سازمان اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

شهردار تبریز خدمت به قرآن و اهل بیت و ترویج فرهنگ قرآنی را افتخاری بس والا و ارزشمند برای مجموعه شهرداری تبریز دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، صادق نجفی در مراسم اهدای کلید و ساختمان پارک مفاخر به دانشکده علوم قرآنی گفت: شهرداری تبریز به عنوان نهادی خدمت رسان به شهروندان تبریزی، خدمت به قرآن را افتخاری بی مثال برای خود می داند.

وی افزود: همه باید بدانند که تبریز شهر علامه هاست و خادمان قرآن در طول تاریخ در این شهر پرورش یافته اند و برای خدمت رسانی به قرآن عمر خود را صرف نموده اند.

نجفی شهرداری تبریز را نهادی خدمت رسان معرفی نمود و افزود: با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شاهد استقرار دومین دانشکده تحصیلات تکمیلی قرآنی کشور در کشورمان هستیم.

وی ادامه داد: به همین علت شهرداری تبریز طی تفاهم صورت گرفته با سازمان اوقاف وامور خیریه استان خلل موجود در تحصیلات تکمیلی قرآنی در منطقه را با همکاری در آغاز به کار دانشکده قرآنی در پارک مفاخر آذربایجان مرتفع می نماید.

شهردار تبریز، گسترش حضور قرآن و فرهنگ زندگی بر اساس آموزه های قرآن را خواسته تمام فعالان شهر و خانواده بزرگ شهرداری تبریز برشمرد و قرآن را به عنوان محوری اثربخش در توسعه جامعه معرفی کرد.

گفتنی است طی مراسمی نمادین با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و فعالان فرهنگی و قرآنی شهر، کلید ساختمان پارک مفاخر به منظور راه اندازی دانشکده قرآنی به رییس سازمان اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز