خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور:

ارایه خدمات رفاهی به بازنشستگان توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۰۹

خدمات " ربیعی " وزیر درد آشنا و دانشمند تعاون، کار و رفاه اجتماعی و " نوربخش " مدیر عامل لایق و تلاشگرسازمان تامین اجتماعی به عنوان نمایندگان دولت تدبیر و امید به بازنشستگان استان آذربایجان شرقی و به ویژه احداثبیمارستان ۳۰۰ تختخوابی تبریز همواره ماندگار خواهد بود.

عضو هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور از توسعه ارایه خدمات رفاهی به بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حاج کریم صادقزاده گه امروز در آیین اعزام جمعی از بازنشستگان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی در تبریز سخن می‌گقت افزود: خدمات " ربیعی " وزیر درد آشنا و دانشمند تعاون، کار و رفاه اجتماعی و " نوربخش " مدیر عامل لایق و تلاشگرسازمان تامین اجتماعی به عنوان نمایندگان دولت تدبیر و امید به بازنشستگان استان آذربایجان شرقی و به ویژه احداثبیمارستان ۳۰۰ تختخوابی تبریز همواره ماندگار خواهد بود.

نائب رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح کرامت گفت: اجرای برنامه اعزام به مشهد مقدس قبلاً به صورت مجردی صورت می‌گرفت، ولی در قالب این طرح، کارگرانی که سال‌ها در سنگر تولید و خدمات فعال بودند و بازنشسته شده‌اند به صورت خانوادگی و به بهترین شکل ممکن جهت زیارت عازم مشهد مقدس می‌شوند.

وی با قدردانی از مشارکت سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان استان آذربایجان شرقی در اجرای طرح کرامت رضوی خاطرنشان کرد: در قالب طرح کرامت رضوی ۲۵۰ خانواده از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان بر اساس آنچه که قبلاً وعده داده بودیم جهت زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا عازم مشهد شدند.

صادق زاده افزود: اعزام بازنشستگان به عتبات عالیات در ۱۷ اسفند ماه با حضور مسئولین عالی تامین اجتماعی از فرودگاه بین المللی تبریز انجام خواهد شد و برنامه حج عمره نیز متعاقباً با شرایط خاص و مطابق سهمیه تخصیصی سازمان حج و زیارت در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

همین گزارش حاکی است امروز جمعی از بازنشستگان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان با مشارکت سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان این استان در حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته استان و تبریز و در قالب طرح کرامت رضوی جهت زیارت علی ابن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز