خبرگزاری کار ایران

ثبت نام دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۰۳

هدف از برگزاری این جشنواره رشد و توسعه کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر به جامعه و استفاده از توانمندی‌های آنها در بخش‌های اقتصادی کشور به منظور توسعه اشتغال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا میر احد حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی برگزار خواهد شد گفت: هدف از برگزاری این جشنواره رشد و توسعه کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر به جامعه و استفاده از توانمندی‌های آنها در بخش‌های اقتصادی کشور به منظور توسعه اشتغال است.

وی افزود: کارآفرینان در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و زیر بخش‌های آن می‌توانند با مراجعه به سایت www. karafarinanebartar. ir نسبت به ثبت نام در دهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی اقدام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: ثبت نام اینترنتی از متقاضیان شرکت کننده در جشنواره از ۲۹ بهمن سالجاری به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا پایان وقت اداری ۲۹ فروردین ۹۴ ادامه خواهد داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن ۳۲۸۸۹۱۰۰ مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تماس برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز