خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز:

تحقق بودجه ۹۳ شهرداری تبریز، تا پایان سال به مرز ۱۰۰ درصد می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۳۸

در بخش حمل و نقل عمومی ۴۸۰ میلیارد برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و پروژه قطار شهری در نظر گرفته شده است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تحقق بودجه سال ۹۳ تا پایان سال جاری به مرز ۱۰۰ درصد می‌رسد و می‌توان این بودجه را واقعی و موفق عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید محدثامروز در گفتگو با خبرنگاران رویکرد‌های بودجه سال ۹۴ را اهتمام ویژه به بخش حمل و نقل عمومی و فضای سبز عنوان کرد و گفت: در بخش حمل و نقل عمومی ۴۸۰ میلیارد برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و پروژه قطار شهری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حوزه فضای سبز نیز با افزایش ۵۰ درصدی بودجه سازمان پارک‌ها و سازمان عون اون بن علی در راستای افزایش تنفس شهری گام برداشته شده است.

محدثعملکرد شهرداری در خصوص رفع حاشیه نشینی در ۲ منطقه خاوران و شهرک ارم را مثبت دانسته و گفت: اثرات مثبت تحقق بودجه سال ۹۳ ساخت واحدهای آپاتمانی واقع در شهرک ارم کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اینکه باید هزینه‌های ساخت پروژه را کاهش بدهیم اضافه کرد: کاهش هزینه‌ها یکی از عوامل رسیدن به هدف اقتصاد مقاومتی است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز تغییرات ایجاد شده در بودجه سال ۹۴ افزایش جرایم ساخت و سازهای غیر مجاز برای مقابله با هر گونه ساخت و سازهای غیر اصولی دانست و گفت: اهتمام مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در راستای نقش پیشتاز شهر تبریز مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز