خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز:

عینالی می تواند ویترین برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۲۱

از تمامی طرح ها و پیشنهادات سازنده سازمان‌های مردم نهاد و هموطنان علاقمند برای توسعه این تفرجگاه استقبال می کنیم.

نشست هم اندیشی مدیرعامل و کار‌شناسان سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز با نهادهای مردم نهاد فعال در امر زیست محیطی و فعالین اجتماعی و فرهنگی در سالن جلسه ساختمان اداری سازمان واقع در تفرجگاه عینالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز هدف از تشکیل این جلسات آغاز فصل تازه‌ای از ارتباط بین این سازمان با تشکل‌های مردم نهاد در راستای خدمت رسانی و تعالی بخشی به نعمت‌ها، امکانات عنوان کرد و گفت: با استفاده از پتانسیل‌های موجود در سازمان‌های مردم نهاد و همکاران صدیق این سازمان از زمان، مکان و وضعیت موجود حداکثر استفاده را خواهیم نمود و برای تقویت روحی، نشاط و تحرک و پویایی هموطنانمان تلاش خواهیم کرد.

مسعود برزگر جلالی با اشاره به مشکلات حاد و مزمن ناشی از افسردگی در بخشی از جامعه گفت: سازمان‌های مردم نهاد بازوی توانمند و قوی برای کمک به این سازمان به شمار می‌روند و یقین داریم با تعامل و همکاری این سازمان‌ها علاوه بر جلب مشارکت مردمی به منظور حفظ، احیاء، توسعه بهینه عرصه‌های منابع طبیعی و افزایش فضای سبز شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در طول سال در این تفرجگاه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تفرجگاه عینالی متعلق به مردم است، اظهار داشت: از تمامی طرح‌ها و پیشنهادات سازنده سازمانهای مردم نهاد و هموطنان علاقمند استقبال می‌کنیم و امیدواریم در آینده نه چندان دور عینالی به وی‌ترین برنامه‌ها و فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی سازمانهای مردم نهاد تبدیل شود.

در ادامه حاضرین در جلسه به طرح دیدگاه‌های خویش در موضوعات مختلف از جمله مسائل زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و ارائه پیشنهادهای خود به منظور بسط همکاری هر چه بیشتر با سازمان در تفرجگاه عینالی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز