خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

ارتباط هدفمند و موضوعی مجلس با کارشناسان تأمین اجتماعی ضرروی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۶۰

محمد اسماعیل سعیدی، ‌ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی کارشناسان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ارتباط هدفمند و موضوعی مجلس با کارشناسان تأمین اجتماعی ضرروی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسماعیل سعیدی که در نشست تخصصی کارشناسان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانند با ورود به مباحثکارشناسی اقدامات مؤثری در جهت رفع چالش‌های حوزه کاری خود بردارند، اظهار داشت: مجلس در پی پیشنهادات و ارتباط هدفمند با کارشناسان موضوعی است چرا که بر این اعتقاد هستیم، با پیشنهادات کارشناسان اجرایی چالشها و مشکلات ملموس‌تر بوده و می توان راهکارهای عملیاتی ارائه کرد.

نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر ضرورت تأمین منابع مالی جهت ارائه خدمات سازمان، ‌از بنگاه‌داری توسط سازمان تأمین اجتماعی انتقاد کرد و گفت: با رعایت قوانین و مقررات بایستی روش‌هایی جهت خروج سازمان از این وضعیت و ورود به بازار سرمایه جهت مدیریت مالی سازمان تعریف شود.

سعیدی با تأکید بر اینکه رویکرد مدیریت سازمان تأمین اجتماعی تغییر یافته است، افزود با این حال مدیریت جدید نیز با تحمیل بار مالی ناشی از قوانین و مقررات مواجه بوده و در مدیریت آن چالش‌هایی را تجربه می کند و لذا نمایندگان و کارشناسان ذیربط باید سازمان را در جهت تحقق برنامه‌های خود یاری کنند.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با حضور مدیری کاری در استان و حضور کارشناسان متخصص، ‌استان آذربایجان‌شرقی می تواند نظرات کارشناسی مناسبی جهت طرح در مجلس ارائه دهند.

وی همچنین اقدامات اخیر اداره کل تأمین اجتماعی استان در خصوص افتتاح شعب و رفع مشکلات احداثبیمارستان سوم تأمین اجتماعی در تبریز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طرح پالایش بیمه شدگان خاص طرحی بود که موجبات جلب اعتماد عمومی به سازمان تأمین اجتماعی را فراهم کرده و با تکمیل این طرح شاهد احقاق حقوق مشمولین واقعی خواهیم بود.

در پایان این جلسه، ‌ سعیدی از شعبه پنج تبریز بازدید کرد و از نزدیک پای صحبت مراجعین به این شعبه نشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز