خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرمندان تبریزی؛

نمایشگاه فرهنگی هنری نوروزی در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۵۱

در کنار برگزاری نمایشگاه نوروزی که در روزهای اول فروردین ماه و پس از خاتمه ایام فاطمیه برپا خواهد شد، برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز برای بهره‌مندی مسافران نورزی شهرمان پیش بینی شده است.

به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و به روال سال‌های گذشته، نمایشگاه فرهنگی هنری در مدت تعطیلات نوروز ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز امروز با اعلام مطلب در جمع خبرنگاران از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری شهر و علاقمندان به شرکت در نمایشگاه نوروزی این سازمان دعوت کرد و گفت: از سال ۸۶ تا کنون، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان عضوی از سازمان‌ها و نهادهای فعال اجرایی فرهنگی شهر اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و متنوع در نقاط مختلف شهر از جمله در جاده سلامت مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی و همچنین در محوطه عمارت ساعت تبریز نموده است و امسال با توجه به تغییر مکان سازمان، این نمایشگاه در پارک مسافر تبریز برگزار می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، نمایشگاه نوروز ۱۳۹۴ به دلیل برگزاری در مکانی که در مدت نوروز محل عبور و مرور مسافران و گردشگران بهاری و شهروندان تبریزی است، بسیار گسترده و پربار برگزار خواهد شد.

وی از عموم هنرمندان شهر که مایلند در این نمایشگاه نوروزی شرکت نموده و تولیدات هنری خود را برای عرضه به مسافران نوروزی آماده نمایند دعوت نمود با ارائه مدارک لازم و نمونه آثارشان به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، خود را برای این رخداد فرهنگی آماده کنند.

حسین آذرنیا برپایی نمایشگاه در محل پارک مسافر چای کنار که اولین پارک مسافر شهر تبریز نیز است را عامل مهمی برای توجه گردشگران و شهروندان تبریز به این نمایشگاه دانست و گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه نوروزی که در روزهای اول فروردین ماه و پس از خاتمه ایام فاطمیه برپا خواهد شد، برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز برای بهره‌مندی مسافران نورزی شهرمان پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز