خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر؛

همایش پیاده روی همگانی ۱۰۰ هزار نفری در تبریز برگزار شد

کد خبر : ۲۴۹۵۵۱

این همایش از ساعت ۸ صبح با تجمع مردم ورزش دوست تبریز، جمعی از مدیران و فرماندهان نیروی‌های مسلح و انتظامی و حضور پرشور نیروهای بسیجی و سپاه عاشورا آغاز شد و شرکت کنندگان مسیر ۳کیلومتری جاده ائل گلی را در یک هوای مطبوع طی کردند.

همایش بزرگ پیاده روی همگانی با شعار جامعه سالم با نشاط و عاری از اعتیاد در تبریز با حضور بیش از ۱۰۰ هزارنفر برگزار شد.

به گزارش ایلنا این همایش در پارک ائل گلی تبریز به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزشهای همگانی استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاری استانداری استان، فرمانداری تبریز، شهرداری تبریز، صدا و سیما، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، بسیج ورزشکاران، هلال احمر، اورژانس و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

این همایش از ساعت ۸ صبح با تجمع مردم ورزش دوست تبریز و با حضور سید مهدی پورمهدی معاون عمرانی استانداری آذربایجانشرقی، رحیم شهرتی فر فرماندار شهرستان تبریز، جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان، سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان، امیر اسدی فر فرمانده پدافند هوایی شمالغرب کشور و جمعی از مدیران و فرماندهان نیروی‌های مسلح و انتظامی و حضور پرشور نیروهای بسیجی و سپاه عاشورا آغاز شد و شرکت کنندگان مسیر ۳کیلومتری جاده ائل گلی را در یک هوای مطبوع طی کردند.

در مسیر این همایش که زن و مرد و پیر و جوان و حتی خردسالان نیز حضور داشتند با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نثار گل به تمثال شهدا تجدید بیعت کردند.

در آیین اختتامیه این همایش از ۱۲۰ جایزه شامل کمک هزینه عتبات عالیات، دوچرخه و بسته‌های ورزشی، ۲۲ جایزه به میمنت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرعه کشی شد و به شرکت کنندگان اهداء شدو مابقی جوایز به زودی قرعه کشی و اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

همچنین در این آیین گروه ورزش باستانی و مرشد پهلوانی، گروه طناب زنی، دوچرخه تریال و گروه ۶۰ نفره سرود دانش آموزی دبیرستان امام سجاد(ع) تبریز به اجاری برنامه پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز