خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد؛

شرکت بیش از ۳۹ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در آدربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۱۲

تعداد داوطلبان پسر شرکت کننده در استان آذربایجان شرقی در آزمون کارشناسی ارشد امسال حدود ۳ هزار نفر بیشتر از داوطلبان دختر است.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، همزمان با سراسر کشور با شرکت ۳۹ هزار و ۶۶۸ داوطلب در پنج حوزه استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا رییس دانشگاه تبریز، پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: این آزمون، صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶،۱۵ و ۱۷ بهمن ماه امسال، در ۵ حوزه امتحانی دانشگاه تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، آموزشکده فنی حرفه‌ای شماره یک پسران و دانشگاه مراغه برگزار خواهد شد.

محمد رضا پورمحمدی، افزود: تعداد داوطلبان شرکت کننده در استان ۱۸ هزار و ۳۵۸ نفر داوطلب دختر و ۲۱ هزار و ۳۱۰ نفر داوطلب پسر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۳۸۸ نفر در دانشگاه تبریز به عنوان نماینده سازمان سنجش در برگزاری آزمون در استان آذربایجان شرقی و بقیه شامل ۷ هزار و ۹۰۶ نفر در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، ۷ هزار و ۵۹۰ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، ۲ هزار و ۷۶۶ نفر در آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شماره یک و ۶ هزار و ۱۸ نفر در دانشگاه مراغه به رقابت خواهند پرداخت.

وی شروع فرایند آزمون صبح را راس ساعت۸ صبح و شروع فرایند بعدازظهر را۱۴:۳۰ اعلام کرد واز داوطلبان خواست از آوردن کیف، ماشین حساب، موبایل و لوازم غیرضروری خودداری کنند.

پورمحمدی،، ادامه داد: داوطلبین می‌توانند از روز دوشنبه ۱۴ بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. orgنسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

همچنین داشتن کارت ورود به جلسه و نیز کارت شناسایی معتبر شامل شناسنامه یا کارت ملی برای ورود به جلسه امتحانی الزامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز