خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

تامین محصولات لبنی مورد نیاز حجاج از سوی شرکتهای لبنی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۵۴

طرح فرآوری شیر خام و تبدیل آن به شیر خشک نیز یکی از فعالیتهای مهم پیش‌بینی شده در سند تدبیر توسعه استان است و امیدواریم با اجرای این طرحها وضعیت دامداران بهبود یابد.

استاندار آذربایجان شرقی، از هماهنگی با سرپرست حجاج ایرانی درباره تامین محصولات لبنی مورد نیاز حجاج توسط شرکت‌های لبنی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران، گفت: امیدواریم با این اقدام بازار جدیدی برای محصولات استان ایجاد شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح خرید تضمینی شیر خام در آذربایجان شرقی در راستای حمایت از دامداری‌ها و کمک به توسعه صنعت دامپروری، گفت: طرح فرآوری شیر خام و تبدیل آن به شیر خشک نیز یکی از فعالیتهای مهم پیش‌بینی شده در سند تدبیر توسعه استان است و امیدواریم با اجرای این طرحها وضعیت دامداران بهبود یابد.

جبارزاده در ادامه ایجاد تنوع در محصولات لبنی را در افزایش سرانه مصرف مردم موثر دانست و افزود: باید فناوریهای جدید را در فراوری شیر و محصولات لبنی بکار گیریم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که مصرف شیر در ایران از متوسط جهانی پایین‌تر است، گفت: باید با تولید محصولات متنوع و متناسب با ذائقه مردم سرانه مصرف شیر را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز