خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

نمایشگاه کتاب و عکس جلوه‌های کار و کارگری خانه کارگر تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۱۵

فعالیتهای پر دامنه و تاثیر گذار فرهنگی توسط خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در آینده افزایش خواهد یافت.

نمایشگاه کتاب و عکس با عنوان جلوه‌های کار و کارگری و بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با همکاری کمیته کارگری و کار آفرینی و تعاونگران ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی عصر دیروز از سوی خانه کارگر تشکیلات تبریز در محل فرهنگسرای بزرگ الغدیر شهرداری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا؛ مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این مراسم طی سخنانی به علل شکل گیری انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به علت غفلت مسئولین نظام سابق از مردم شکل گرفت.

میر احد حسینی افزود: خواست مردم ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که با رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و پایداری و مبارزه امت مسلمان درون تحقق یافت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی حضور کارگران را در پیروزی انقلاب اسلامی غیر قابل انکار دانست وگفت: نمود عظمت کار و شغل در نمایشگاه خانه کارگر تبریز قابل تقدیر است.

وی توجه مسئولین نسبت به مسائل و مشکلات مردم را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر امام خامنه‌ای به عنوان سلاله پیامبر، رهبری نظام را در دست دارد و ما امنیت موجود و موقعیتهای شاخص نظام را به رهبری ایشان مدیونیم.

دبیر اجرائی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از گسترش فعالیتهای فرهنگی در این نهاد کارگری خبر داد و گفت: فعالیتهای پر دامنه و تاثیر گذار فرهنگی توسط خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در آینده افزایش خواهد یافت.

حاج کریم صادقزاده از نقش کارگران در جامعه تجلیل کرد و افزود: هدف کارگران فداکار، تلاشگر و ولایت مدار ایران اسلامی، توسعه و پیشرفت شور و قطع وابستگی به بیگانگان است.

دبیر اجرائی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب و عکس خانه کارگر تبریز که به مناسبت گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر برگزار می شود انواع کتاب را در بیش از ۵۰۰ موضوع کارگری، دینی، خانوادگی، روان شناسی و ادبیات و مانند آن با تخفیف خوب در اختیار و بازدید کنندگان و علاقمندان قرار می‌دهد.

وی افزود: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب و عکس خانه کارگر تبریز با عنوان جلوه‌های کار و کارگری کاملا محسوس است و این نمایشگاه به مدت ده روز در فرهنگسرای بزرگ الغدیر خواهد بود.

گفتنی است در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس خانه کارگر تبریز، رییس هئیت مدیره کانون بازنشستگان استان، روساء و اعضای کانون­های هماهنگی شوراهای اسلامی کار و بازنشستگان تبریز و استان، انجمن های صنفی و مجمع نمایندگان استان، شورای شهر تبریز و گروه کثیری از مردم تبریز نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز